torsdag 28. februar 2008

bilder fra kåret

Dette bildet er tatt for en stund siden.Da hadde vi revet ned tre lag med tapet,ett lag med aviser fra 1922/25,og ett lag sekkestrie.Da vi endelig hadde kommet oss gjennom dette,åpenbarte det seg gammelt perle panel!
Gleder meg til å få pusset og malt,for dette kommer til å bli bra!:)
Rett fram,der panelet er gult,der skal det bli kjøkken.Har revet ned en vegg for å få plass til oppvaskemaskina.Det nærmeste vinduet blir fjernet,til fordel for en veranda dør.Super praktisk med to små barn:)
Dette skal bli hoved soverommet.Her skal det iallefall males tak bjelker!Synes egentlig at resten av fargen er fin,men det er noen plasser det må flekkes på litt.Skal fjerne gulv platene,så vi får fram planke gulvet.
Dette skal bli prinsesse rommet:) Jenta mi ønsker seg rosa soverom ,så jeg har trålet fargehandlere for å finne en rosa farge som jeg kunne leve med også..Til slutt fant jeg en som heter lys viol(på døra i bakgrunnen har jeg prøve malt ett strøk.Men ser det ble litt dårlig lys,for her ser den nesten grå ut..)
Denne nydelige ovnen har stått oppe på ett av soverommene,den skal flyttes ned i kjøkken kroken.
Gleder meg!!

1 kommentar:

Randi sa...

Fy flate...for en jobb dere har gjort!! tenker det er godt å ha dette og holde på med.
Gleder meg til å se fortsettelsen. Er skikkelig moro og se alt dere finner under tapet og gulvbelegg.

Klem