fredag 10. oktober 2008


Jeg har oppdaget nye(for meg)fantastiske blogger!
Det finnes så mange nyydelige blogger,men i dag har jeg vært på rundtur til nye og tidligere uoppdagede blogger. Og hva fant jeg? En dame som jeg virkelig kunne tenkt meg å få komme hjem til nemlig Moas tid og rom. Du verden for et hjem. Og heldigrisen hun med DET NYDELIGE vitrineskapet.Sjalu langt inn i beinmargen...
En annen blogg jeg besøkte var DENNE
Her var det virkelig mye kreativt,og det skjørtet av den gamle duken var bare lekkert:)
Anbefaler virkelig en tur innom disse i løpet av helgen.YOU MADE MY DAY!!

Ønsker dere alle en god helg:)

1 kommentar:

moa sa...

hei,hei..
du verden for en hyggelig omtale du har gjort om bloggen min i ditt innlegg..(jeg rødmer,og blir blyg..)MEN selvfølgelig også veldig stolt og ydmyk at du likte den så godt!Må bare få si 1000,1000
takk, det varmet og gledet meg veldig masse(you made my day:0)
Og så flott at jeg nå ble oppmerksom på din blogg!!Den likte jeg, og det var jo bra.Legger deg til blogglisten min,så blogges vi!
Og ha en nydelig helg!