onsdag 15. oktober 2008

SKATTEJAKT PÅ NETTET

Jeg elsker å gå på skattejakt, og dette funnet må jeg dele med dere før jeg legger meg!
Hadde bare stua mi sett slik ut...For egentlig passer ikke sofaen riktig inn hos meg, men det var så mye stemning i bildet at jeg fallt pladask!
Hadde jeg hatt noen tusenlapper jeg ikke visste riktig hva jeg skulle bruke til, ja da hadde jeg sannelig funnet en plass den kunne stått uansett. Trenger jo ikke nødvendigvis å stå på stua?:)
Ved nermere ettertanke måtte jeg nok ha den tildekket med plast(skitne barnefingre holder seg ikke nødvendigvis unn dyre sofaer), men jeg kunne plukket av plasten hver gang jeg fikk voksen besøk, bare for å bekrefte at det HADDE faktisk kunnet sett slik ut i hele huset, dersom jeg hadde hatt masse penger, og ungene i eget hus...:)

4 kommentarer:

lavendel mio sa...

Herlighet for noe fint.Ja de barna,har 5 gutter så jeg veit ka du snakker om.Men det er lov å prøve å ha det litt på stell da.De har heldivis både kjellerstue og loftstue,og da får ho mor styre i hovedstua..he..he.
Du har en nydelig blogg.Håper det er greit at du havner på lista mi:)
Ha en flott dag:)

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

NIB sa...

Hei! Nå er det tre måneder siden du la ut på bloggen, og vi tar deg derfor av NIB. Velkommen tilbake en annen gang!

VillaVanilje sa...

kan bare sies at den var flott:) men ungene i ett annet hus er kanskje litt upraktisk ;) (knis)