mandag 4. august 2008

Alle disse dagene som kom og gikk...


Et lite livstegn fra meg.
For jeg er faktisk her enda,det er bare det at dagene mine har så få timer,og jeg har så mye jeg har lyst til å gjøre..Som bare å kose meg med sommeren:)
Da blir det bare slik at det går en stund mellom hvert innlegget mitt her,men jeg skal komme sterkere tilbake til høsten.Når det begynner å bli mørkt og kaldt ute om kveldene,da kanskje jeg finner ro nok til å produsere noen orntlige innlegg..
Så til alle dere som titter innom meg,vær tålmodige;) Snart kommer det nok noen bilder fra kåret også,nå har vi nemlig flyttet inn:)) JIPPI!!:)
Fortsatt god sommer til dere alle

2 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Jeg ser frem med glede til du kommer tilbake:O)

Linn's lykke sa...

Hei Mari!
Gleder meg til å se flere bilder fra Kåret :-)